2015. szeptember 20., vasárnap

6.resz

-Jessica én nem akartalak bántani.. -mondtam a lánynak és közelebb mentem hozzá.
-NE GYERE KÖZELEBB -kiabálta. -ÉS tudod mit? -állt fel és közelebb jött hozzám. -aki megűt egy lányt...nem férfi. -mondtA-ÉS LIAM TE NEM VAGY FÉRFI. -kiabálta az utolsó mondatot. Nem birtam tovább.  Elborult az agyam. Megint megtettem.
A feje oldalra csuklott, a kezét az arcára tette amin egy piros folt díszelget.
-aha.....bánod hogy majdnem a halálomig vertél, és most hogy megmondtam az igazat,egyből nem mi? Nem bírod az igazságot Li baba.-kérdezte gúnyosan. Az állkapcsom meg feszült,  a kezrim ökölbe szorultak.  Ha Harry nem rangat ki a szobából ujra lendült volna a kezem..Úgx döntöttem le kell vezet nem a feszültséget.  És ebben egy ember segíthet...... Danielle.
-szia Dani.-szóltam bele a telefonba.
-szia Li baby. Mi újság?
-kellenél.
-rendben. Ma nálam és 10 font lesz.-mondta.
-rendben szia.
Elindultam a kocsihoz. Beszálltam és elindultam. Észre sem vettem de már Daniellről szedem le a pólót. Az összes ruha lekerült mindkettőnkről. Belevezettem az ágyékomat és elkezdtem mozogni. Semmire nem tudtam gondolni csaj Jessicara és arra amiket mondott.
-Liam ez fáj. -nyüszített alattam Danielle. De nem törődtem vele. Minnél gyorsabban mozogtam. Mikor végeztem felöltöztem. Dani meg mindig az ágyon feküdt és sírt.
-miért bőgsz?
-Liam takarodj.-kiabálta sírva. Letettem a pénzt és haza mentem.

JESSICA SZEMSZÖGÉBŐL

-eleanor hazudtál. Átvertél, semmivel nem vagy külömb mint Liam és a kutyái.-mondtam neki
-jess túl messzire mész. Nem is ismered őket. Ne nevezd őket úgy.-vedte meg kiabálva El.
-te is egy vagy közülük.-mondtam-és most menj ki.-mondtam keményen.
-jess...-kezdte bele de félbe szakitottam.
-A AZT MONDTAM KIFELÉ.-kiabált mire ő kiment.
Le kell nyugtatnom magamat. Megvan. A régi bevált módszer.
Gyorsan bementem a fürdőbe elő kaptam egy borotvát, kiszedtem a pengét belőle és rá nyomtam a kezemre.
-inkább kivül fájjon mint bent.-mondtam es folytattam. Egyszer csak valaki elkezdi ütni a fürdő ajtaját.
-NYISD KI-KIABÁLJA ..Liam
Gyorsan elraktam a pengét,  le mostam a vért a kezemröl, bekötöztem , és kinyitottam.
-igen Liam?-kérdeztem unottan, és kozben takartam a kezemet.
-nos...én csak bocsánatot szeretnék kérni.
-okés.  Megvolt na pá-csuktam volna be az ajtót de meg állítótt.
-gyere aludni. Késô van.-mondta.
-veled??
-igen
-biztos nem . Kitudja, lehet megerőszakolsz álmomban. -mondtam.
-Soha nem tudnék meg erőszakolni egy nőt. -mondta.
-ahogy megütni sem tudsz soha egy nőt nem de? Na de mindegy. Most az Egyszer ki bírom,  holnap már Új szobát akarok ahol nem vagy te ott. Most pedig menj mert át akarok öltözni. -mondtam. És nem hazudtam tényleg atakartam: öltözni.
-rendben.-sóhajtott es elment.
Felvettem egy elég rövid nadrágot egy toppot és vissza mentem a szobába.  Liam az ágyon feküdt egy szál boxerben, és a telefonját nyonkodta. Oda mentem az ágy másik oldalára és be feküdtem.  Liam lerakta a telefont és felém fordult. A kezeim ki lógtak a takaró alatt. De bár takartam volna.
-mi van. Kezeden?-kérdezte.
Na Jessica most legyél okos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése