2015. szeptember 5., szombat

5.rész

LIAM SZEMSZÖGE

Mikor felkeltem reggel éreztem a mellkasomon egy fejet. Mikor lenéztem megláttam az édesen szuszogó lányt. Akaratom ellenére is tanulmányoztam az arcát. Gyönyörű. Ilyenkor eszembe jut a tegnap. Mikor miattam majdnem meghalt. Láttam hogy a pillái rebegnek és nem sok másodpercen belül kinyitotta a gyönyörű szemeit. Mikor meglátta hogy itt vagyok felugrott és elkezdett kiabálni. Igazából a tegnap miatt. Én már untam de komolyan. Már másodszorra kiabálja le a fejemet.
-BEFEJEZTED?.-üvöltöttem. Ő meg folytatta.-A KURVA ÉLETBE FEJEZD MÁR BE.-Üvöltöttem és megfogtam a karját. Annyira elöntött a düh. Kinyilt nagyon a csipája mióta elütötte az az átkozott autó.-MÁR NAGYON UNOM HOGY NEM AZT CSINÁLOD AMIT ÉN MONDOK ÉRTED?? ÉN VAGYOK A FŐNÖK ÉS NEM TE PARANCSOLSZ. AZT TESZED AMIT ÉN MONDOG VILÁGOS???.-Kiabáltam és lekevertem neki egy nagyon nagy pofont.

JESSICA SZEMSZÖGE

Sírva kaptam a kezemmel a fájó ponthoz az arcomon.
-Aki megüt egy nőt....nem férfi.-mondtam neki sírva.
-Az a bökkenő kiscicám hogy te csak egy szajha vagy érted?.-nevet az arcomba mire nekem akaratom ellenére lendül a kezem. A keze ökölbe szorult az állkapcsa megfeszült,a barna szemei pedig feketévé váltak a dühtől.
-TE HOGY MERTÉL KIBASZOTTUL MEGÜTNI MI?.-Kiabált és megszorította a karomat.
-S...sajnálom...é..én nem nem akartam.-dadogtam.
-HOGY MERSZ RÁM KEZET EMELNI MI?,.-üvölti és lekever egy akkorát hogy a földre zuhanok. Érzem a vér ízét a számba,. Felhúzott és ledöntött az ágyra,és még szorosabban fogni kezdte a kezemet. Éreztem hogy kibuggyan egy kósza könny csepp a szememből.
-Ké...kér..kérlek e..engedj el,,,ez..ez fáj.-dadogtam most már a könnyeimbe fulladva.
-Persze, miért tenném? Előbb nagyobb volt a szád. Mi lett veled?.-kérdezte és még egy pofont kaptam tőle.
-Tudom mi történt Shopiával és a családoddal.-mondom neki. Mire a szemei kikerekednek és még idegesebb lesz. Most megállás nélkül kapom az ütéseket.
-TE SEMMIT NEM TUDSZ. ÉRTED??? SEMMIT.-kiabálja és már kezdem elveszteni az eszméletemet. Már csak azt veszem észre hogy abba hagyja.

LIAM SZEMSZÖGE

Uram isten mit tettem?
-É...én nem akartam...e.esküszöm.-dadogtam a lánynak de azt veszem észre hogy a szemei lecsukódnak és nincs semmilyen egyenletes szuszogás. Ijedtembe nem tudtam mit csinálni.
-FIÚK.-ordítottam,hátha k tudnak segíteni. Ők egyből jöttek, és mikor meglátták az eszméletlen lányt ijedten még is dühösen rám néztek.
-Én..én nem akartam...csak cska egyszerűen elborult az agyam.-szabadkoztam.
-LIAM MI A FASZ EZ ITT???.-kérdezte Zayn ijedten.
-Hát mondta hogy tud mindent Shopirol és a családomról.-nyögtem ki mire Harry arca megbánást mutat. -Harry.-mondtam ki a nevét.-HARRY.-Üvöltöttem..-Mit tudsz?.-kérdeztem.
-Hát..éjjel megszomjaztam így lementem inni a konyhába. Leérve a lépcsőn láttam sírni. Megkérdeztem mi a baja azt mondta haza akar menni,mert....mert fél. Beszélgettünk egy ideig de egyszer csak rólad kezdtünk el beszélgetni. Véletlen kicsúszott valami a számon. Ő meg gyanusan nézett engem. Mondta hogy folytassam ha már belekezdtem. Ellenkeztem már épp indultam volna de vissza rántott. Szó szerint parancsolta hogy mondjam el. Sokáig ellenkeztem de a végén még is elmondtam neki. -mondta bűnbánóan. Nekem meg akaratom ellenére is ökölbe szorult a kezem.
Már épp neki akartam menni mikor Louis megállított.
-Liam összeverheted Harryt de a lányt annyira megverted hogy ha nem teszünk valamit itt helyben meghal.-mondta Louis.
-Mit tegyünk?.-kérdezte Liam aggódva.
-Fiuk mi töté..-kérdezte valaki de mikor meglátta Jessicát a szemei könnybe lábadtak.-Mit tetetek vele?.-kérdezte sírva és Jessica fölé hajolt.
-Liam volt.-mondta ki egyből Niall mire mindenki arra kapja a fejét.
-TE ÁLLAT.-Áll fel El és nekem ugrik.
-Louis szedd le rólam vagy esküszöm..-Szűröm ki a fogaim közül mire Louis elkezdi lerángatni rólam El-t.
-Mit csináljunk?.-kérdeztem aggódva.
-LEHET NEM IS ÉL TE GÖRÉNY.-kiabál El.
-Eleanor nyugodj le ezzel nem segítesz.-nyugtatta Louis El-t.
-Harry nézd meg van e pulzusa.-adtam ki a parancsot. Ő bolintott és oda sétált az agyon vert eszméletlen lányhoz. Megtapogatta a nyakát,utána a csuklóját.
-Van,de gyenge. Nagyon gyenge.-mondta Harry.
-Mi lenne ha hívnánk egy orvost?.-kérdezte Louis.
-Rendben de gyorsan.-mondtam neki,mire ő belenyúlt a zsebébe és tárcsázott egy számot.
Pár perc múlva ide is érkezett az orvos. Most épp Jessicát vizsgálja.
-Mi tart eddig??:-kérdeztem idegesen.
-Ha nem verted volna meg nem lenne semmi baj.-mondta Harry.
-Ha nem jár el a pofád nem lenne semmi vaj.-köpöm oda neki.
-Mr.Payne?.-jön ki az orvos.
-Igen. Jól van?
-Mondhatni. A fejét be kellett kötöznöm mert nem állt el a vérzés. Vannak pár zúzódásai, és lesznek lila foltok nem is kevés. Egy kisebb agyrázkódása van. Szerencsére nincs neki amnéziája. Ha fáj a feje vagy valami mása akkor ezt a gyógyszer vegye be a kisasszony.-mondta és felém nyújtott egy dobozt.
-Rendben.
-Akkor most én megyek. Viszontlátásra.-köszön el és kimegy.
-Bemegyek hozzá.-mondtam és már a kilincsen volt a kezem.
-Nem.-mondta Eleanor.-Te már sokat segítettél.-mondta gúnyosan és bement.
-Lou állítsd le a barátnődet vagy esküszöm..-nem tudtam folytzatni mert Lou közbe szólt.
-Különben?
-Hagyjuk. Ha tetszik hanem bemegyek.-mondtam és be mentem. Örömmel láttam hogy felébredt.
Közelebb léptem de ő elkezdett kapálozni.
-Kérlek ne bánts.-könyörögte könnyekkel a szemébe.
És most döbbentem rá mit tettem.
                                                                             Most fél tőlem.

Sziasztok! :) Meghoztam az új részt. Remélem tetszik.V:)
                                                              Üvd: Broota.:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése