2015. augusztus 29., szombat

4.rész

JESSICA SZEMSZÖGE

Mikor felkeltem nagyon fájt a fejem. Vagy is igazából mindenem fájt. Kipróbáltam nyitni a szememet de nem ment. Mikor sikerült az ablakon beszűrődő fény bántotta így vissza csuktam. Átakartam fordulni de beleütköztem egy testbe. Ijedtemben akkorát ugrottam hogy leestem az ágyról. Az aki most ott feküdt ijedten állt felettem.
-Minden rendben?.-kérdezte aggódva és nyújtotta a kezét hogy felsegítsen. Most az egyszer elfogadtam így felsegített.
-Mit keresel a földön?.-kérdezte.
-Csak..csak..Várjunk csak..-mondtam mérgesen és eszembe jutottak a tegnap történtek.-TE MIATTAD ÜTÖTT EL AZ AUTÓ..TE MIATTAD MEG IS HALHATTAM VOLNA.-kiabáltam az arcába de megbántam mert utána annyira fájt a fejem hogy felsikítottam. Sírva fakadtam. Eddig soha nem fájt így a fejem.
-Mi a baj Jessi?.-kérdezte ijedten.
-A...a fejem.-sírtam.
-Gyere.-mondta és elkezdett húzni az ágy felé. Mikor odaértünk óvatosan lefektetett és oda sietett az éjjeli szekrényhez. Vissza jött egy pohárral és egy bogyóval a kezébe.
-Ezt vedd be jobb lesz a fejed tőle.-nyújtotta a poharat a gyógyszerrel én meg hezitálás nélkül elfogadtam és bekaptam.
-Mennyi az idő?.-kérdeztem Liamtől.
-01:15-mondta és befeküdt mellém az ágyba.-Jó éjt Jessica.-mondta és lehunyta a szemeit. Én megfordultam így vele háttal voltam és sírtam. Az első ok az volt hogy iszonyatosan fájt a fejem. A második.:Nem tudom mi van Eleanorral és a harmadik haza akarok menni.
Éreztem hogy egy test felém magasodik és megfordít hogy vele szembe legyek.
-Mi a baj Jess?.-kérdezte.
Én meg válaszul egy aprót ráztam a fejemen.
-Tudom hogy van valami baj akkor nem itatnád az egereket. Mesélj.-mondta és visszafeküdt mellém így velem szembe volt. Az arcunkat már centiméter választotta el egymástól.
-Na mond.-mondta már türelmetlenül.
-3 ok van hogy sírok.-mondtam.
-És mi az a 3 ok?
-Az első hogy még mindig iszonyatosan fáj a fejem.-mondtam és folytattam.-Nem tudom mi van a legjobb barátnőmmel Eleanorral. És a harmadik hogy itt tartasz fogságban. Nem engedsz haza.-mondtam és megfordultam így vele háttal feküdtem.
-Jess El jól van. Jobban mint hinnéd. Ő hozott ide téged.-mesélte miközben nekem az állam leesett és vissza fordultam hozzá.
-Hogy érted hogy...hogy ő hozott ide.
-Tudod El nekünk úgymond "dolgozik". Már régen figyeltelek téged. Megkértem legyen a barátnőd mondj el neki mindent amin bánt vagy ami boldoggá tesz.-mesélte miközben én nekem már megint könnyes lett a szemem.-És nem gondoltam hogy tényleg a barátoddá válik mivel amikor mondtam neki hogy hozzon Londonba tiltakozott. Mintha én megakarnálak ölni.-Mesélte.
-Miért nem igaz?.-mondtam kicsit flegmán.
-Nem igaz.-mondta.
-Akkor miért nem engedsz haza? Minek kellek én?.-kiabáltam egy kicsit halkabban.
-Azt nem mondhatom el Jessica. De egy idővel megtudod. Most pedig aludjál.-mondta és megfordult.
-De..-kedztem bele de ő félbeszakított.
-Jó éjszakát Jessica.-mondta.
-Jó éjt.-mondtam unottan és megfordultam. Nem tudtam aludni. Azon járt folyton az eszem hogy mit mondott Liam Eleanorrol. Hirtelen egy meleg testet éreztem magam körül. Hagytam mivel nem akartam felébreszteni. Halkan és óvatosan megfordultam hogy vele szembe legyek. Mikor sikerült akkor elkezdtem tanulmányozni az arcát. Telt csodálatos ajkai kicsit elnyíltak egymástól. Halk szuszogása betöltötte a szobát. Nem kellett sok és én eltávoztam álomországba.

Sziasztok kedves olvasók. Megjött a 4.rész. A mai nap tényleg felteszek egy +részt mivel ma van a hősünk 22.születésnapja. Boldog Szülinapot Liam.! <3
Ha tetszett a 4.rész akkor iratkozz fel!
                                                                                                                  Puszi:Broota.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése