2015. augusztus 24., hétfő

1.rész

Sokan sajnáltak a múltam miatt. A sok szenvedés miatt amit átéltem. De nekem nincs szükségem a sajnálataikra. Nekem olyan személyre van szükségem akinek elmondhatom a bánatom,aki mosolyt csal az arcomra. És ezt a személyt megtaláltam. Ő először egy osztálytárs volt, utána egy ismerős, egy barát, egy legjobb barát és szinte a testvéremnek mondhatom most. Miután anyáék elhagytak 18 évesen nem volt hová mennem de El felajánlotta hogy költözzem hozzá. Pár évvel később elhatároztuk hogy elköltözünk Londonba, és hát el is költöztünk. Azt reméltem hogy ha elköltözöm magam mögött hagyom a várost ahol a poklák poklát éltem akkor mindent elfelejtek és új életet kezdhetek. De...rosszul hittem. Egy héttel azután hogy kiköltöztünk Londonba rémálmaim és régi emlékek jelentek meg. Minden éjjel izzadtan könnyekbe fulladva ébredtem. Sajnos ez nem múlt el de viszont már nem annyiszor jelentek meg.
Egy éjszaka másról álmodtam. Furcsa álom amit még soha nem álmodtam.

ÁLOM XX 

Egy sötét szobában ébredtem. Körülöttem 2 férfi. Azt hiszik aludtam így elkezdtek beszélgetni.

-Louis szerinted mit akar vele csinálni Liam?.-suttogta az egyik.
- Nem tudom Harry.....szerintem megtetszett neki és magáévá akarja.
-Magáévá?-Csattantam fel, de egyből meg is bántam.
-Hát te mióta vagy fent?.-kérdezte dühösen az egyik.
-É-é-én-dadogtam de nem tudtam befejezni mert könnyek szaladtak végig az arcomon.
-Nem hallottad?.-ordított a másik.-Mit hallottál?
-Cs--csak a neveteket,és hogy Liam mit-mit-mit akar velem csin-csin-álni.-nyögtem ki nehezen de itt már sírtam.
-Louis most mit csináljunk?
-Nem tudom.
-Ha elengedjük akkor tuti elmegy a zsarukhoz és felnyom minket..-idegeskedett.
-Szólni kéne Liamnek ő biztos tudja.
-Miről kéne szólni Liamnek?.-kérdezte egy mély rekedtes hang. Mind a hárman a hang felé fordultunk.

ÁLOM VÉGE XX

Pont akkor keltem fel mikor jött az a Liam. Nem láttam a külsejüket,mind a kettőnek fekete símaszk és fekete ruhájuk volt. Oda nyúltam az éjjeli szekrényhez és elővettem a mobilomat megnézni hányóra. 2:30. Vissza tettem a telefont a helyére és megpróbáltam vissza aludni. De sikertelenül,így elővettem a fiókomból egy nyugtatót és bevettem. Nem sokkal később el is nyomott az álom.
Reggel kedvetlenül keltem fel. Az óra mindössze 9 órát mutatott így felvettem ezt a ruhát:
Mikor felöltöztem lementem a konyhába. A hűtőn egy cetli volt felragasztva. Eleanor üzent.:

Elmentem valami reggeliért. Ne keress . Puszi El.

Rövid üzenet lett mondhatom. Úgy döntöttem megvárom El-t a kajával.
Eltelt lassan 2 óra és nem jött haza. Gyorsan felvettem a cipőmet megfogtam a táskámat és elindultam keresni őt. Az utca nyugodt volt.....elég nyugodt és ez ijesztő. Minden boltba beugrottam de senki nem találta. Megkérdeztem mindenkit hogy nem e látták őt de senki nem mond semmit. Épp haza akartam indulni mikor valaki egy zsebkendőt tartott az orromhoz. Onnantól nem láttam és hallottam semmit.

Sziasztok! Remélem tetszett az első rész. Az eleje dög uncsi lesz de idővel izgalmassá fog válni.
Ha tetszett iratkozz fel.!
                                                                                                                  üdv: Broota. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése