2015. augusztus 26., szerda

3.rész

-Hogy érti hogy.....hogy én is erre a sorsra jutok?.-kérdeztem kissé dühösen.
-Úgy értettem hogy semelyikőtök sem megy sehová. Te meg végképp mivel....-itt elnevette magát.-Mivel az enyém vagy cica.-nevetett. Nekem pedig az állam a padlót fogta.
-Hogy mi? Én nem vagyok a tiéd ne nevettess.-nevettem el magamat.
-De....dehogy is nem.-nevetett.-Na gyere megmutatom a SZOBÁNKAT.-nevetett és hangsúlyozta a "szobánkat."
-A szobánkat?.-kérdeztem.
-Aha.-mondta.
-Hát azt elfelejtheted.-mondtam és bele rúgtam az ágyékába. Gyorsan a kilincsért kaptam és kifutottam a házból.
-UTÁNA.-kiabálta az embereinek. Próbáltam olyan gyorsan futni ahogy csak tudok. Hátra fordultam megnézni hogy üldöznek e még és nagy bánatomra igen. És már Liam is ott volt. Liam majdnem utol ért de én nem figyelve jön e autó átfutottam az úton.
-VIGYÁZZ!:-kiabált Liam. Mire egy nagy csattanást halottam utána se kép....se hang.

LIAM SZEMSZÖGE=

Miután elmondtam neki hogy nem mehet sehová ideges lett. Én pedig még húztam az agyát így azt mondtam hogy egy szobában kell majd aludnunk. Azt nem gondoltam volna hogy olyan messzire fajul hogy belém rúg,elfut és elüti az autó. Idegesen futottam oda hozzá.
-Én..én nem láttam hogy ott van ...-dadogott a sofőr én meg idegesen parancsba adtam hogy öljék meg.
-Pápá.-köszönt el Harry a sofőrtől és egyszerű mozdulattal fejbe lőtte.
Felkaptam Jessicát a földről és vissza indultunk mindannyian a házba. Mikor beértünk parancsba adtam Niallnek hogy szerezzen egy orvost,aki meg is jött pár perc múlva.
-Mr.Payne?.-fordult hozzám.
-Mi van vele? Túl éli ugye?.-kérdeztem idegesen.
-Igen, szerencsére nem lett semmilyen komoly baja. Agyrázkódása és pár zúzódása van. Ha fáj valamije a hölgynek ebből adjon neki.-nyújtott felém egy gyógyszeres dobozt.-És mindenképp jegelnie kell a fejét.-mondta és elindult kifele.
-Rendben doki köszönöm.-mondtam és becsuktam mögötte az ajtót.
Felvettem Jessicát az ölembe ilyen "menyasszonyi stílusba" és felvittem a szobámba. Ott letettem az ágyamra és levettem a felsőjét. Nagy erő kellett ahhoz hogy most ne másszak rá és dugjam meg. Kifújtam a levegőt és folytattam a vetkőztetést. Lehúztam a nadrágját is. Megfogtam a ruháit és rádobtam az ágy melletti fotelra. Benyúltam a szekrényembe és egy hosszabb pólót elővettem és ráadtam. Betakartam és én is levetkőztem. A ruháimat oda tettem az övéi mellé és egy szál boxerben befeküdtem mellé az ágyba. Még egy kicsit néztem ahogy alszik,de nem kellett sok engem is elnyomott az álom.

Ez a rész kivételesen nagyon rövid lett. De kárpótolok ma még 1 résszel. Ha tetszett ne felejts el megnyomni a feliratkozok erre a webhelyre gombot. ;) 
                                                                                                                                          Üdv:Broota.:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése