2015. augusztus 24., hétfő

2.rész

Egy ismeretlen sötét szobában ébredtem fel. Kinyitottam a szememet de a fény bántotta így vissza csuktam. Hallottam ahogy a régi fa ajtó nyikorog és belép rajta valaki.
-Szerinted még alszik?.-kérdezte az egyik.
-Nem tudom. .-mondta és elkezdett engem lökdösni.-Hé kelj fel.-szólt egyáltalán nem kedves hangon.
Nagy nehezen felültem és próbáltam kinyitni a szememet. Mikor sikerült 2 fiatal sráccal találtam szembe magam.
-.Ki-k-kik maguk?.-kérdeztem dadogva.
-Mi az hogy maguk? Annyira öreg nem vagyok.-tettette a megsértett embert a göndör.
-Kik maguk?.-kérdeztem egy fokkal magasabb hangon.
-Nyugi kislány,nem harapunk.
-Haza akarok menni.-nyávogtam.
-Ne nyávogjál már..-mondta dühösen a szőke.
-Hol vagyok?.-kérdezősködtem.
-Az szerintem nem fontos.-mondta egyszerűen a göndör.
-Mi?? Dehogy nem fontos. Azt sem tudom hol vagyok. Maguk meg elraboltak!-kiabáltam dühösen mire a jutalmam egy nagy égető pofon a szemem alá. Automatikusan elkezdtek folyni a könnyeim.
-Máskor tudd kivel beszélsz.-mondta és egy újabb zsebkendőt tett az orromhoz.
Megint minden elsötétült. Már kezdem unni komolyan!
Mikor felébredtem itt voltak mellettem. De most egy másik hang is volt. Szóval megint jött egy engem figyelni. Mivel nem mozdultam nem csináltam semmi feltűnőt azt hitték alszom így elkezdtek beszélgetni.
-Mit csinál szerinted vele Liam?.-kérdezte.
-Nem tudom. Szerintem megtetszett neki így magáévá akarja.-mondta az új pasas.
-Ja...Amúgy mi van a másik csajjal?.-kérdezte az egyik.
-Eleanor?.-kérdezte..Én pedig csodálkozva hallgatóztam még.
-Igen az.
-Hát...nem tudom mikor ébred fel.
-Te is be zsepizted?-kérdezte.
-Igen Niall képzeld.-morogta.
-Nyugi Louis.
-Hagyjátok abba. Most rá és a másikra kell koncentrálni.
-Mi van Harry?.-
-Semmi.-morogta
-Nyugi Hazza Louis megdönti a csajt aztán ennyi.-nevetett. Én pedig dühömbe felugrottam és elkezdtem kiabálni.
-Nem fogja senki megdönteni Eleanort én teszek róla.-mondtam és elkezdtem felborítani mindent és az ajtó felé futni. Már majdnem kiértem mikor egy férfi lépett be az ajtón.
-Hova-hova?.-kérdezte rekedtes hangon.
-Ki maga?.-kérdeztem idegesen.
-Ó drágám az most mindegy. Hova indultál?
-Sakk versenyre...szerinte? -gúnyolódtam,de egyből meg is bántam. Egyszer csak azt vettem észre hogy a falhoz szorít. A csuklómat összeszorítja és a keze közé veszi.
-Hogy mersze velem így beszélni hm??.-kérdezte de szinte már üvöltött.
-Miért ki vagy te?.-kérdeztem.
-Hogy ki vagyok?-Nevetett.-Inkább az a kérdés te ki vagy ...-mondta.-Hogy mersze velem ilyen hangon beszélni?.-kérdezte megint de már üvöltött.
-Hol van Eleanor?-kérdeztem.
-Ki?.-kérdezte értetlenül.-Ja tényleg az akit Louis tart magánál.-nevetett.
-Mi olyan vicces ezen ?.-kérdeztem cseppet sem kedvesen.
-Hogy mi? -nevetett tovább.-Hogy te is erre a sorsra jutsz.-nevetett.
Mit értett azon hogy én is erre a sorsra jutok?

Sziasztok! Remélem tetszett a második rész! Ha tetszett nyomj egy tetszett gombot és iratkozz fel ;)
                                                                                                                                      Üdv: Broota.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése